jueves, 17 de septiembre de 2009

La tecnologia i jo

La veritat es que la tecnologia a passat a formar part de la meva vida des de fa bastant temps. El primer cop que vaig entrar en més contacta amb un ordinador ( el qual es l'element tecnologic que més faig servir juntament amb el mobil) va ser a l'escola. El que van fer a la meva escola va ser que durant uns dies a travès de l'ordinador feiem classe i apreniem coses noves mitjançant jocs informatics. Més tard, quan ja erem una mica més grans ens van ensenyar com funcionaven programes com el "Word" o l'"Exel".
Avui en dia l'ordinador el faig servir per moltes coses com per exemple buscar informació, parlar amb els amics, baixar-me música, mirar videos, etc...
En conclusio, si ara mateix em diguessin que no puc fer servir cap aparell tecnologic ser que seria molt dificil per mi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario